neljapäev, 17. detsember 2009

Vilistlane Mari-Liisa Parder muljetab (KaSa...?, detsember 2009, lk 4)

Kuidas Teile meie koolis õpetaja meeldis olla?

Väga meeldis mõneks tunniks õpetaja olla. Esiteks oli väga meeldiv olla taas oma vanas koolis tunnis ning veelgi meeldivam oli ise tundi anda, mitte seda enam kuulata:) Õpilased olid usinad kuulama ja ka kaasa rääkima ning ma loodan, et nad said sellest tunnist nii mõndagi kasulikku teada. Rääkisin ju praegu väga aktuaalsel teemal - internet ja anonüümsus internetis.

Mida Te arvate õpetajate tööst?
Ma arvan, et õpetaja töö on üks raskemaid töid, millega ma kokku puutunud olen. Kusjuures nii füüsiliselt kui ka vaimselt raske. Minu jaoks oli tunni alguse kõige suuremaks hirmuks esiteks see, kas ma suudan asjad huvitavalt ja arusaadavalt rääkida ning teiseks see, kuidas õpilaste tähelepanu haarata ja seejärel seda hoida. Samas läks tund väga kiiresti minu jaoks peale seda, kui ma olin esimesed laused ära öelnud ja ise teemasse sisse läinud. Järgmisel hetkel heliseski kell ning peale tunni lõpetamist tundsin, kuidas suu kõvasti kuivas ja jalad enam kanda ei tahtnud. Selline tunne oli, nagu oleks 45 minutit staadioniringe jooksnud.

Jätkub KaSa...? lk 4
Alice Herzmann 12c

Kommentaare ei ole: