pühapäev, 29. aprill 2007

Luubi all: Liia Viijand (KaSa...?, nr8, detsember 2006, lk4)

Miks valisite oma erialaks just ajaloo?
Erialaks on mul arheoloogia, mis on ajaloo abidistsipliin. Valiku põhjus on huvi ühiskondade, religioonide, kultuuride vastu ja ajalugu võimaldab seda kõik uurida.

Kas praegune elukutse on Teile juba meeldinud lapsest saati? Miks?
Kas õpetajaamet või arheoloogia? Õpetajaks olemine tundub siiani kuidagi müstiline ja sellele hakkasin mõtlema esimest korda selle aasta septembris, kui klassi ette astusin. Ajalugu seevastu on mulle meeldinud 9ndast klassist peale ja kuskil sellel ajal ma ka otsustasin ajaloolaseks saada.

Miks otsustasite peale kooli lõpetamist tulla tagasi siia õpetajaks? Kas kahetsete oma valikut?
Siiani pole veel kahetsenud, et ma siia tagasi tulin. Otsest põhjust ei ole, lihtsalt nägin kuulutust ja see tundus olevat piisav väljakutse.

Mis on Teie arvates Teie äraolekul meie koolielus muutunud?
Vahepeal on direktor vahetunud ja Mesikäpa hall on kerkinud.

Küllap Teile ei meeldinud kooli ajal kõik õpetajad, mis tunne on nüüd olla nende kolleeg?
Otseseid konflikte minu õpingute ajal mul õpetajatega ei olnud ja alati annab inimesi vältida, kui nad on vastumeelsed.

Millised erinevused on meie koolis õpilane ja õpetaja olemisel?
Kumbki pole kerge olla, kuid nüüd ma ilmselt mõistan ka õpetaja poolt rohkem.

Kuidas iseloomustaksite oma praegusi õpilasi?
Vahvad, panevad nii naerma kui ka kulmu kortsutama.

Millega meeldib Teile tegeleda vabal ajal?
Filmid, fotograafia ja raamatud ning kõik sellega seonduv.

Kas kavatsete jääda meie kooli tööle ka pikemaks ajaks?
Midagi kindlat lubada ei saa, kuid jah, plaanin pikemaks ajaks jääda.

Liisa Roop 9b

Kommentaare ei ole: