pühapäev, 29. aprill 2007

Vaike Kumari: "Koolis on lapsed ja lapsed on rõõmsad" (KaSa...? nr9, märts 2007, lk10)


Kuidas tulite mõttele hakata psühholoogiks?
Kui ma keskkoolis käisin, siis räägiti sellest palju ja see tundus huvitav.

Miks just koolipsühholoogiks?
Sellepärast, et koolis on lapsed ja lapsed on rõõmsad. Mulle meeldivad rõõmsad inimesed.

Kelleks unistasite saada väiksena?
Lenduriks.

On teil olnud nii, et kellelgi on nii suur mure, et te ei suudagi aidata?
Psühholoogi töö on panna inimene iseennast aitama.

Kas teil lapsi on?
Jah, 2 poega.

Kelleks nemad saada tahavad või on?
Üks töötab interneti korrashoidjana. Teine korvpallitreener.

Kas teil on lastega probleemidest kerge rääkida?
Minul ikka, aga ma ei tea kas lastel ka kerge on.

Mitu aastat olete töötanud Põlva Ühisgümnaasiumis?
Neljas aasta läheb…

Kas olete kunagi mõelnud, et see töö väsitab?
Väsinud olen, aga tööd ma ei jäta.

Kas õpetad ka aineid?
Jah.

Mis aineid?
Psühholoogiat ja perekonnaõpetust.

Andrea Neerot 4a

Kommentaare ei ole: