pühapäev, 29. aprill 2007

Narr Alo Savi (KaSa...?, nr8, detsember 2006, lk5)

Miks lahkusite meie kooliperest?
Oma perekonna pärast ja elu säilitamiseks. Talvised teed on väga ohtlikud. Sõita neli-viis päeva nädalas 100 km päevas võib ühel hetkel väga pahasti lõppeda. Need kaks aastat oli novembrist aprilli alguseni iga hommik üks hirm ja õudus - kas auto läheb käima, kas maantee on musta jää või lumega kaetud.

Mis muljed siis jättis teile Põlva ÜG?
Väga head. Kui mu elukoht oleks 30 km lähemal olnud Põlvale, siis poleks ma sealt mingil juhul ära tulnud. Mulle meeldis Põlvas väga ning ma tundsin end seal nagu kodus. Toredad õpetajad, tore direktsioon, toredad õpilased.

Aga Miina Härma Gümnaasium?
MHG on teistmoodi. Ma ei tea kuidas täpselt, aga kuidagi teistmoodi. Miina Härma Gümnaasiumis on palju lähemal tööl käia.

Põlva Ühisgümnaasium versus Miina Härma Gümnaasium, ehk mis vahe on eliitkoolil ja tavakoolil?
PÜG ei ole tavakool, PÜG on maakonna keskne kool, MHG ei ole eliitkool. Mõlemad on suured ja tähtsad koolid Eesti haridussüsteemis, kus antakse (vähemalt anti kuni minu kohalesaabumiseni) head haridust.
MHG-s on e-kool ja igas klassiruumis on õpetajal arvuti. Põlvas on uus ja ilus söökla ja spordihall.

Kõige raskemad hetked seoses õpetamisega?
Siis kui on mustmiljon kohustust, aga pole mitte mingit jõudu nendega tegelemiseks.

Ja millega veel tegelete, peale õpetamise?
Tantsin, laulan ja löön trummi nagu narrile ikka kohane. Aga tegelikult mõtlen, loen, mängin võrkpalli, squashi, saalihokit ja sõpradega lauamänge.

Maria Kinnunen 10b

Kommentaare ei ole: