pühapäev, 29. aprill 2007

Medõde Hele-Mai Sirel: “Ei tohiks unustada ka vahepeal puhata!” (KaSa...?, nr9, märts 2007, lk10)

Kunas tulite elama Põlvasse?
Ma elasin alguses maal, siis tulin siia 5. klassi ja see oli 1960. aastal.

Kuna te alustasite meditsiini õppimist?
Siis oli veel 11-klassi mitte 12. Medkooli läksin peale keskkooli lõpetamist. 1972. a. lõpetasin ja siis hakkasin Põlvas tööle medõena ja veel olin kiirabis velsker. 1977. a. läksin kooli ja siis 1979. a. lõpetasin teist korda sellesama kooli.

Kas teil lapsi on?
Mul on üks tütar ja õpib 12-ndas klassis, aga Põlva Keskkoolis.

Kuidas sattusite siia kooli?
Olin nii kaua velsker kuni sündis laps. 1989 kuni 1992 töötasin siin koolis. 1992-1995 olin Dr. Kuruski medõde. Vahepeal ma 3 aastat koolis ei töötanud, aga ma vahepeal olin veel (mõtleb... Mul on olnud veel töid kui järele mõelda… Olin ka veel jaoskonna õde, siis tulin 1995 siia tagasi.

Mis ametit soovitas teile te ema?
Ema oli nõus minu elukutse valikuga, kuigi tahtis, et ma muusikakoolis edasi käiks.

Kelleks tahtsite saada väiksena?
Tahtsin saada arstiks.

Kas olete varem meie kooli lehte lugenud?
Olen küll.

Kuidas meeldis?

Meeldib.

Kas teie töös on juhtunud selline lugu, millest meie võiksime õppust võtta?
Lugusid on palju (mõtleb). Lapsed mänguhoos peaksid… Mänguhoos mõtleksid enne tagajärgedele. Vägivallateod jääksid olemata. Vägivaldne käitumine võib lõppeda väga traagiliselt.

Mis te õpetaksite oma tütrele kindlasti?
Mu laps on juba 18-aastane. Tähtis oleks kindlasti õige ja meeldiv töökoht.

Mis on teie töö rõõmud ja kurvastused?
Rõõm on lastega töötada. Muret teeb laste vägivaldne käitumine üksteise suhtes.

Mis oleks üldine soovitus kõigile PÜG õpilastele?
Üldine soovitus oleks, et õpilased oleksid terved ja võtaksid omaks tervislikud eluviisid: toituksid õigesti, toituksid tervislikult, oleksid hästi liikuvad. Ei tohiks unustada ka vahepeal puhata, vähem arvutit ja rohkem uneaega!


Petra Nook 4a

Kommentaare ei ole: