pühapäev, 29. aprill 2007

Superstaar Mari-Liis Urb (KaSa...?, nr8, detsember 2006, lk6)

Kas sulle meeldib laulda?
Jah.

Mitmeaastaselt sa esimese laulu laulsid?
Ma tõesti ei mäleta, aga ma tean, et esimeselt lauluvõistluselt võtsin ma osa viie-kuue aastaselt. See oli vist Laulukarusselli eelvoor Põlvas, mida ma hirmsasti kartsin.

Miks sa läksid viiulit õppima, kui su ema on klaveriõpetaja?
Klaverit peaks ju lisaks viiulile nii või teisiti juurde õppima. Aga lihtsalt ükskord küsiti, et kas tahan ja mina tahtsin.

Kas sa hakkasid omal algatusel või ema soovitusel muusikat õppima?
Raske küsimus, aga ma arvan, et ema pidi ikka natuke suunama, sest nii noores vanuses ei teagi õieti , mis see muusika õppimine on.

Kas sinult keegi ka autogrammi küsinud on?
Sõbrad niisama naljapärast.

Kelleks sa suurena saada tahad?
Kunagi väiksemana suurest loomaarmastusest tahtsin saada loomaarstiks, aga kuna olen hull verekartlik ja sellest ei tuleks midagi välja. Praegu ei oska ma mitte midagi arvata, kuid loodan, et minust kurjategijat ei saa.

Kas sulle meeldib, et sa oled nii hea laulja ja viiuldaja?
Ma ei arvagi, et olen nii hea! Lihtsalt olen palju saavutanud, aga et olla hea, pean veel palju vaeva nägema.

On kuulda olnud, et oled lisaks ka hea näitleja. Kas see on tõsi?
No, ausalt öeldes mulle näitlemine hullupööra meeldib, aga kui hea ma olen…

Kas sulle meelduvad intervjueerijad?
Minu arvates oled sa küll tore, sest sa oled ka esimene.

Grete Kellamägi 4a

Kommentaare ei ole: